اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/04/04 | ساعت: 03:53 | کد خبر: 5203 | بازدید: 452693 | سرویس: اخبار داخلی | ©
پست الکترونیک
چاپ

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و صندوق مهر امام رضا(ع) به امضای مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) رسید.

به گزارش میراث ما؛ این تفاهم‌نامه در قالب 8 ماده و 10 تبصره به منظور توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، حمایت از افراد توانمند و کارآفرین، اشتغال هنرمندان، صنعتگران و فارغ التحصیلان حوزه صنایع دستی و گردشگری، توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی و مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) به امضاء رسید.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی و صندوق مهر امام رضا(ع) با موضوع حمایت از تولید انبوه و توسعه اشتغال توسط اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط معرفی شده از سوی سازمان میراث فرهنگی به منظور راه اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور در مناطق روستایی و محیط‌های خانگی و در چارچوب پشتیبان، خوشه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های تولید، بسته‌بندی و توزیع با رویکرد صادرات‌گرا تنظیم و امضاء شد.

یادآور می‌شود، براساس این تفاهم‌نامه سازمان میراث فرهنگی نسبت به معرفی طرح‌هایی که از نظر فنی و اقتصادی توجیه‌پذیر بوده و مطالعات بازارشناسی و بازارپذیری آنها در سازمان بررسی و تایید شده و همچنین استعدادیابی، ساماندهی، توانمندسازی و آموزش پشتیبان‌ها و افراد تحت پوشش آنها و تعاونی‌ها و شبکه زیر مجموعه آنها و افراد مرتبط با خوشه‌ها، شبکه‌ها و زنجیره‌های تولید و توزیع در قالب حلقه‌های مفقوده با الویت طرح‌هایی که قابلیت استقرار در مناطق روستایی و محیط‌های خانگی را داشته باشند و احراز انگیزه و توانایی آنان و معرفی به صندوق مهر امام رضا(ع)، متعهد شده است.

گفتنی است، تخصیص اعتبار برای راه اندازی کسب و کارهای معرفی شده از سوی سازمان که دارای توجیه فنی و اقتصادی در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق هستند از جمله تعهدات صندوق مهر امام رضا(ع) در این تفاهم‌نامه است.
تفاهم‌نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق مهر امام رضا(ع)، یک سال شمسی اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1