اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/01/19 | ساعت: 06:07 | کد خبر: 5036 | بازدید: 451841 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

«مسعود سلطانی فر» رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که برای نخستین بار از زمان انتصاب در این مسوولیت به کمیسیون فرهنگی مجلس رفته بود، گزارشی از برنامه های خود به اعضای این کمیسیون ارایه کرد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس روز سه شنبه درباره جلسه این کمیسیون گفت: در این جلسه، ابتدا موضوعات و اخبار فرهنگی کشور مورد بررسی قرار گرفت و سپس رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه معاونان خود در جلسه حضور یافت.

به گفته وی، سلطانی فر گزارشی از عملکرد ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز را به اعضای کمیسیون ارایه و سپس برنامه های خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای بهبود و ارتقای جایگاه این بخش ها تشریح کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی برنامه های ارایه شده از سوی سلطانی فر را خوب ارزیابی کرد و گفت: ارزیابی دقیق این برنامه ها به حداقل 6 ماه تا یک سال زمان نیاز است تا بتوان آن را اجرایی کرد.

طاهری در باره دعوت این کمیسیون از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارایه توضیحاتی درباره دیدار نوروزی با سیدمحمد خاتمی گفت: این موضوع در قالب سوالی که برخی نمایندگان مجلس از جمله اکثریت اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس داشتند، پیگیری می شود.

وی افزود: از آنجا که پیگیری سوال نمایندگان روند اداری خود را دارد، کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد خواسته است تا هفته آینده در این کمیسیون حضور یابد و توضیحاتی در این زمینه ارایه کند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1