اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/01/24 | ساعت: 09:26 | کد خبر: 5053 | بازدید: 451948 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

با تصویب دولت، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان حفاظت محیط زیست به ترکیب ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اضافه شدند.

به گزارش میراث ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعضای جدید ستاد مرکزی و استانی خدمات سفر را تصویب کرد.


بر این اساس، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان حفاظت محیط زیست به ترکیب ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و مدیران متناظر آنها نیز به ترکیب ستاد اجرایی خدمات سفر در استانها اضافه می شوند.

این مصوبه در تاریخ 21 فروردین ماه جاری از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر تشکیل شده است.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دیگر اعضای این ستاد را تشکیل می دهند.

همچنین تشکیل ستادهای استانی به ریاست استاندار و دبیری مدیران کل میراث فرهنگی در هر استان مرکب از استاندار، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روسای واحدهای وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دادگستری، راه و شهرسازی و سازمان تعزیرات حکومتی هر استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیر کل صدا و سیمای استان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، شهردار مرکز استان و مدیر عامل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در چارچوب قوانین مربوط تشکیل شده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1