اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/02/30 | ساعت: 09:39 | کد خبر: 5128 | بازدید: 452152 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تذکری به رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: از این سازمان درخواست می‌کنیم که به راحتی مجوز تغییر کاربری، نوسازی و بازسازی ساختمان‌هایی که می‌خواهند از میراث فرهنگی نامه دریافت کنند صادر نشود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا؛ علیرضا دبیر در تذکر خود به مسعود سلطانی‌فر با اشاره به اینکه تیم کارشناسی این سازمان باید مجوز هر درخواست نامه‌ای به منظور تغییر کاربری، نوسازی یا بازسازی را صادر نکند، گفت: امیدواریم این موضوع توسط سازمان میراث فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین به برنامه پنج ساله دوم شهرداری و ماده‌های قانونی که در ارتباط با آن در خصوص سازمان میراث فرهنگی آمده است، اشاره کرد و افزود: توجه به میراث فرهنگی در بودجه سال 93 شهرداری در تاریخ روابط این دو سازمان بی سابقه است. این در حالی است که آقای مسجدجامعی نیز رویکرد مناسبی به مباحث میراثی دارند و بودجه خوبی نیز در این زمینه بسته شده و دوستان پیگیر موضوع هستند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از رئیس سازمان میراث فرهنگی درخواست کرد که ایجاد موزه در شهرری را مدنظر قرار دهد، چرا که با توجه به ظلمی که در چند سال گذشته در مورد این شهر انجام شده مباحث توسعه‌ای شهرری مدنظر قرار نگرفته است.

 

دبیر ادامه داد: ارتقای اداره میراث شهرری با توجه به سابقه‌ای که دارد باید حتما مدنظر قرار گیرد.

 

وی همچنین در مورد هتل‌ها، خطاب به سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: شورای سوم در این زمینه مصوبه‌ای داشت و برای کمک به هتل سازی تسهیلات بسیار خوبی در نظر گرفته شد که شهرداران مناطق باید این موضوع را لحاظ کنند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1