اخبار پیشنهادی


شنبه 93/04/14 | ساعت: 08:47 | کد خبر: 5220 | بازدید: 452600 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

در پی کم لطفی معاونت صنایع دستی سازمان میراث به یکی از مدیران این سازمان مرکز مقاومت بسیج این سازمان طی نامه ای به ریاست سازمان میراث فرهنگی نسبت به این روند هشدار داد.

به گزارش میراث ما به نقل از گفتار نیوز؛ سازمان میراث فرهنگی از زمانی که شکل سازمانی به خود گرفته از آن سازمان هایی بوده که همیشه حاشیه های آن به متن آن غلبه داشته است.
 
در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی نیز با مدیریت کوتاه مدت نجفی و استعفای وی، این گمانه زنیها بیشتر شد که این سازمان قرار نیست با حاشیه ها وداع کند.
 
با انتخاب مسعود سلطانی فر در این جایگاه برخی گمانه زنی ها از پایان حواشی و شروع فصل کار و تلاش حکایت می کرد اما اخبار رسیده از سازمان ظاهرا پیامی دیگر را بدنبال دارد.
 
در همین خصوص به دنبال حواشی ایجاد شده در معاونت صنایع دستی سازمان در برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اختلافات ایجاد شده بین معاون صنایع دستی و یکی از مدیران کل این سازمان مرکز مقاومت بسیج سازمان میراث فرهنگی طی نامه ای مواردی را به اطلاع مسعود سلطانی فر رسانده است.
 
در این نامه ضمن اشاره به سوابق مثبت سید مصطفی قاسمی به عملکرد غیر کارشناسی نامور مطلق معاون صنایع دستی این سازمان در برگزاری یک مناقصه اشاره شده و از مسعود سلطانی فر خواسته اند تا قاسمی را در جایگاهی بالاتر در سازمان به کار گیرد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1