اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/08/04 | ساعت: 11:45 | کد خبر: 5495 | بازدید: 452351 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای شرکت در برنامه سازمان جهانی جهانگردی UNWTO با عنوان سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری به منطقه ماکائو در جنوب کشور چین سفر می‌کند.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برای شرکت در سومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری به منطقه ماکائو در جنوب کشور چین سفر می‌کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه تعدادی از کارشناسان ارشد گردشگری کشور در این اجلاس که به مدت سه روز از 27 تا 29 اکتبر(5 تا 7 آبان ماه) در ماکائو برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

اولین و دومین مجمع جهانی اقتصاد گردشگری طی سالهای گذشته برگزار شده است و سومین دوره این اجلاس با موضوع توسعه همکاری‌های گردشگری و باستان‌شناسی در حوزه جاده ابریشم برگزار می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در حاشیه این اجلاس با همتایان خود از 40 کشور دیدار خواهد داشت و بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مراکز باستان‌شناسی چین و به ویژه باستان‌شناسی زیرآب بازدید خواهد کرد.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1