اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/09/19 | ساعت: 11:30 | کد خبر: 5618 | بازدید: 451920 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به منظور بزرگداشت هفته پژوهش مراسم و برنامه های گوناگونی برگزار می کند.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، برگزاری نشست تخصصی معرفی نخستین عروسک بومی ثبت شده در فهرست آثار ناملموس، اجرای شاهنامه خوانی، معرفی و تقدیر از پژوهشگران برتر ازجمله این برنامه هاست.

تقدیر از برترین پژوهش های صورت گرفته در حوزه گردشگری، برگزاری نشست های علمی، از جمله نشست تخصصی درباره طرح ها و دستاوردهای پژوهشی در حوزه مدیریت و شناخت میراث فرهنگی و تشکیل کارگاه مردم شناسی از جمله برنامه های دیگر بزرگداشت هفته پژوهش است.

برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه بیست و سوم آذر طی مراسمی با سخنرانی مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شروع می شود.

روز دوم نیز به باستان شناسی تخصص یافته است که سخنرانان درباره باستان شناسی و رویکرد به آبادانی و پایداری، مدرسه حیدریه قزوین، توسعه شهر قم و کاوش کاخ گلستان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری نمایشگاههای گوناگونی چون نمایشگاه عکس جلوه های تصویری فرهنگ عاشورا،نمایشگاه عکس جهان اسلام، تنوع فرهنگی و وحدت معنوی ، نمایشگاه عکس پژواک آفتاب، حضرت رسول(ص) در فرهنگ مردم ایران تشکیل می شود.

رونمایی از پوستر هفته پژوهش، برگزاری نمایشگاه جانبی از نتایج تحقیقات و فعالیت های علمی و اجرایی،نمایشگاه آثار پژوهشی و نمایشگاه عروسک های خراسان جنوبی از برنامه های دیگر این هفته است که تا 26 آذر ادامه دارد.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1