اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/09/23 | ساعت: 10:06 | کد خبر: 5620 | بازدید: 452306 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

جشنواره فیلم «بمانی» با همکاری شبکه مستند صداوسیما از 3 تا 5 دی ماه در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، مرتضی رمضانی، مدیرکل دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت: جشنواره فیلم کوتاه «بمانی» نشان‌دهنده توانایی تشکل‌های غیردولتی است و اثبات می‌کند در هر زمانی که به سرمایه‌های اجتماعی اعتماد شود، نتیجه‌ خوبی حاصل می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از یک طرف برای فیلمسازان جوان کشور فرصتی مغتنمی است که به شکل هنرمندانه، ظرفیت‌های غنی فرهنگی و هنری کشورمان را برای جامعه ارائه کنند و از طرف دیگر بیانگر توسعه‌ اعتماد میان سازمان میراث فرهنگی و مردم است.

رمضانی با اشاره به اینکه جشنواره‌ فیلم کوتاه «بمانی» محفلی برای معرفی قابلیت‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در ابعاد ملی است، اضافه کرد: این جشنواره بستری مناسب برای عرضه فیلم‌سازانی است که آثارشان مفهوم فرهنگ ایرانی- اسلامی را ترویج می‌کند و همچنین عرصه‌ای برای پدیدآوردن انگیزه و امید در فیلم‌سازان جوان و آینده سازان سینمای حرفه‌ای است که در این حوزه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور مجامع با اعلام این خبر که جشنواره فیلم «بمانی» از روز چهارشنبه تا جمعه پنج - دی ماه - در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران برگزار می‌شود، ادامه داد: در هر سانس 6 فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

رمضانی افزود: از 287 فیلمی که در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، 30 فیلم با نظر هیات داوران به جشنواره راه یافته است.

وی اضافه کرد: پنج فیلم برگزیده جشنواره با توجه به شاخص‌های فنی و شاخص‌های موضوعی توسط کارشناسان حوزه سینما و صاحب‌نظران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روز اختتامیه معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور مجامع همچنین از برگزاری نمایشگاهی با محوریت سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: جشنواره فیلم بمانی با همکاری شبکه مستند صدا و سیما برگزار می‌شود و تمامی فیلم‌های راه یافته به این جشنواره در این شبکه به نمایش در خواهد آمد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1