اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/05/01 | ساعت: 02:47 | کد خبر: 5262 | بازدید: 452005 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدحسن طالبیان به عنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام مرکز مطالعاتی منطقه‌ای برای پاسداری از میراث‌فرهنگی معنوی در آسیای غربی و مرکزی منصوب شد.

به گزارش میراث ما؛ طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی به عنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام مرکز مطالعاتی منطقه‌ای برای پاسداری از میراث فرهنگی معنوی در آسیای غربی و مرکزی منصوب شد.

در حکم سلطانی‌فر به طالبیان آمده است:

" تاسیس مرکز منطقه‌ای میراث فرهنگی معنوی یونسکو در کشور جمهوری اسلامی ایران که پنجمین مرکز در دنیا می‌باشد، فرصتی است تا بار دیگر کشورمان نقش تعیین کننده‌ای را در صیانت از میراث بشری و تدوین مجموعه سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی در بعد منطقه‌ای و همسو با روح کنوانسیون پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس ایفا نماید. تردیدی نیست که این امر چنانچه به درستی و با درایت تمشیت شود به تقویت روحیه صلح، دوستی، همکاری و همیاری در میان کشورها و به واسطه آنها، تضمین توسعه پایدار در سطح منطقه منجر خواهد شد، ضمن آن که با این شیوه، امور شناسایی و شناساندن بخشی بسیار مهم از مواریث بشری در حوزه آسیای مرکزی و غربی به نحو بهینه به انجام خواهد رسید.

به منظور تحقق اهداف برشمرده و دستیابی به چشم انداز فرهنگی مورد اشاره، جنابعالی را به سمت " نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران در ترکیب شورای حکام مرکز مطالعاتی منطقه‌ای برای پاسداری از میراث فرهنگی معنوی در آسیای غربی و مرکزی" منصوب می‌نمایم.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم."



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1