اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/05/01 | ساعت: 02:23 | کد خبر: 5264 | بازدید: 452160 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت طی حکمی از سوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب شدند.

به گزارش میراث ما؛ مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری طی حکمی دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت را منصوب کرد.

در این حکم، محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری، بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، سمیع‌الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت، اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانها، علیرضا تابش مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست، سید رحمت‌الله رئوف مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان اعضای ستاد برزگداشت هفته دولت منصوب شدند.

همچنین امین عارف‌نیا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری طی این حکم از سوی رئیس سازمان به عنوان دبیر و عضو ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شد.

در حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی برای دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت آمده است:

" در راستای بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و به استناد نامه شماره 45983 مورخ93/4/25 دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در کلیه دستگاههای اجرایی، نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو/دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان منصوب می شوید.

انتظار می‌رود، با برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات منظم و احصاء و تدوین کارکردها و عملکردهای سازمان در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ثمرات و اثرات یک سال خدمت و تلاش دولت محترم تدبیر و امید، صادقانه به مردم عزیز ایران منعکس و اطلاع‌رسانی مطلوب و موثر شود.

توفیق روزافزون شما را در انجام امور محوله از خداوند متعال خواستارم."



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1