اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/06/03 | ساعت: 07:05 | کد خبر: 5345 | بازدید: 451911 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم افزایش سهم گردشگری در اقتصاد ایران، از اعطای تسهیلاتی ویژه به بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش میراث ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مقطع فعلی طرح‌های مهمی در استان اصفهان در دست اجراست که در این سفر تلاش خواهیم کرد در جلساتی که با مسئولین استان برگزار می‌شود مشکلات و موانع پیش روی طرح‌ها و مسائل مردم استان را مرتفع سازیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان ایران خاطر نشان کرد: استان اصفهان در این میان یکی از استانهایی است که از ویژگیها و جاذبه‌های متعددی در بخش گردشگری برخوردار است و می تواند سهم عمده ای در جذب گردشگران داشته باشد.

دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به همراه شماری از وزرا و معاونین دستگاه های اجرایی، برای بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بازدید و افتتاح طرح احیاء مستقیم شهید خرازی مجتمع فولاد مبارکه و شرکت در جلسه شورای اداری، به استان اصفهان سفر کرده است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین قرار است از طرح قطار شهری اصفهان بازدید و پروژه شهر رویاها (بزرگترین پارک بازی مدرن) را نیز مورد بهره برداری قرار دهد.

دیدار با حضرات آیات مظاهری و ناصری از دیگر برنامه های دکتر جهانگیری در این سفر یک روزه خواهد بود.

وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دکتر جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1