اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/06/04 | ساعت: 07:16 | کد خبر: 5347 | بازدید: 451973 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگري گفت: سازمان ميراث فرهنگي، هشت درصد سود تسهيلات سرمايه‌گذاران حوزه گردشگري را پرداخت مي‌كند.

به گزارش میراث ما، « سعید شیرکوند» در مراسم آغاز ساخت مجتمع اداری و فرهنگی مجموعه گردشگری باغ اورس شاهرود اظهار داشت: این سازمان هشت درصد سود تسهیلات سرمایه‌گذاراني که بخواهند دربخش گردشگری کشور فعالیت و از بانکها تسهیلات دریافت کنند، را به صورت يارانه پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگري برای حمایت از طرح‌های ملي و بزرگ گردشگری از طریق صندوق توسعه ملی منابع مورد نیاز مالی را تامین خواهد کرد،گفت: نرخ تسهیلات این صندوق در بخش ریالی 16 درصد و در بخش ارزی شش درصد است.

وی خاطرنشان کرد: با این نرخ، انجام پروژه‌های گردشگری برای سرمایه گذاران سودآور و انگيزه بخش است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حمایت از طرح های گردشگری دارد، گفت: حمایت از سرمایه گذاران داخلی، ایرانیان خارج از کشور و حتی سرمایه گذاران خارجی که به صورت مشارکتی قصد فعالیت دارند، مورد توجه جدی دولت قرار گرفته است.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگري با اشاره تلاش‌های انجام شده برای راه اندازي مجموعه گردشگری باغ اورس شاهرود، گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی به جای حمایت از سرمایه گذاران، سنگ اندازی می‌کنند.

باغ گردشگری اورس در فضایی قریب شش هکتار ايجاد شده و داراي پیست دوچرخه‌سواری، کافی‌شاپ و باغ‌رستوران، کبوترخانه و نمادهای معماری و مسیرهای پیاده روی است.

فضای سبز این مجتمع تفریحی، اقامتی با الهام از جلوه های زیباشناسی باغ و منظرهای بومی ایران، طراحی و پنج هزار و 500 اصله نهال از 150 گونه درختی و درختچه ای در آن کاشته شده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1