اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/07/08 | ساعت: 06:08 | کد خبر: 5435 | بازدید: 452245 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

در طی حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدون الهیاری به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش میراث ما؛ 

در حکم سلطانی فر برای الهیاری حکم آمدهاست:

 

" نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ، منصوب می شوید.

 

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی - تاریخی ، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری ، بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران ، اندیشمندان ، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولین استانی ، هماهنگی با حوزه های کاری و سازمان مرکزی ، توجه به مسائل انسانی ، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه و فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریت است که انتظار میرود دراین زمینه و در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گامهای موثری بردارید.

 

فریدون الهیاری عضو هیئت علمی و دانشیار گروه تاریخ دانشگاه اصفهان و  عمده فعالیتهای وی در زمینه تاریخ اجتماعی و فرهنگی ایران است. وی پیش از این در سمت هایی همچون مدیر کل فرهنگی دانشگاه اصفهان مشغول به فعالیت بوده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1