اخبار پیشنهادی


جمعه 93/02/19 | ساعت: 07:43 | کد خبر: 5105 | بازدید: 452722 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

شنیده ها حاکی از آن است که تغییرات و عزل و نصب های جدیدی انتظار سازمان میراث فرهنگی را می کشد

به گزارش میراث ما؛ بر اساس تجربه پیش بینی می شد پس از استعفای دکتر نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، مدیرانی که منصوب وی بودند نیز تغییر کنند، که البته با هوشمندی رئیس جدید این سازمان و به منظور سپری شدن ایام سفرهای نوروز و البته توجه جدی رسانه ها به این سازمان، مسئله ی تغییرات منتفی تلقی گردید.

اکنون پس از گذشت 4 ماه از انتصاب سلطانی فر زمزمه هایی از تغییرات جدی در سطح معاونین و مدیران کل ستادی و استانی شنیده می شود.

بنا بر این گزارش، مدتی است در میان کارمندان سازمان میراث فرهنگی شایعه ی تغییر برخی از مدیران که بعضا از یاران قدیمی نجفی رییس سابق این سازمان بوده اند شنیده می شود، و به نظر می رسد مدیران مذکور انگیزه ای برای ادامه فعالیت نداشته و یا از حضور در فعالیت های روزانه رییس سازمان کنار گذاشته شده اند.

از آنجا که سازمان میراث فرهنگی به عنوان تنها مرجع حفظ و حراست از میراث فرهنگی کشور محسوب می شود و وجود آرامش رکن اساسی در مدیریت تخصصی این سازمان بشمار می رود باید امیدوار بود شنیده های اخیر چیزی در حد شایعه باقی بماند، در غیر این صورت طی این مسیر قطعا همان آسیب هایی را در پی خواهد داشت که دست به گریبان حوزه ی میراث فرهنگی در دولت های پیشین بوده است.

گفتنی است سازمان میراث فرهنگی سالهاست دچار این تغییرات و بی ثباتی مدیریتی در سطح کلان است و این سناریوی تکراری ستون های میراث فرهنگی را برای چند دهمین بار به لرزه چند ریشتری در می آورد.

شنیده ها حکایت می کند که در هفته جاری در سطح معاونین تغییراتی روی خواهد داد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1