اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 93/01/14 | ساعت: 11:53 | کد خبر: 5016 | بازدید: 453037 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: سازمان آمادگی دارد برای افزایش سطح همکاری ها، تفاهم نامه مشترک با آستان قدس رضوی داشته باشد.

به گزارش میراث ما؛ مسعود سلطانی در ادامه بازدید از مجموعه موزه های آستان قدس رضوی در حرم مطهرامام رضا(ع)، با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی در حوزه های گوناگون دارای ظرفیت بالقوه است، افزود: در صدد هستیم بر اساس برنامه ریزی منسجم و مناسب سطح همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با آستان قدس رضوی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه زمینه های مشترک بسیاری میان سازمان میراث فرهنگی و آستان قدس وجود دارد که می تواند منجر به تقویت همکاری این  دو نهاد شود، گفت: سازمان آمادگی دارد برای افزایش سطح همکاری ها، تفاهم نامه مشترک با آستان قدس داشته باشد.برای نمونه بیمارستان رضوی می تواند کمک موثری در افزایش همکاری آستان قدس رضوی و میراث در حوزه گردشگری سلامت باشد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه همکاری موزه ای می تواند محور دیگر همکاری ما با آستان قدس رضوی باشد، تصریح کرد: آثار و هدایای موجود در مجموعه گنجینه موزه مرکزی آستان قدس رضوی نشان دهنده عشق و علاقه مردم به اهل بیت به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی اعلام کرد: گنجینه فرش یکی از مهمترین گنجینه های موزه آستان قدس رضوی است که تجلی گاه هنر ایرانیان  است.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1