اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/01/25 | ساعت: 11:24 | کد خبر: 5058 | بازدید: 452735 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

ساسان قاسمی از مدیران میانی با سابقه کارشناسی سازمان میراث فرهنگی که در دولت قبل با طی سلسله مراتب به جایگاه مدیریتی ارتقاء یافته بود امروز از سرپرستی پژوهشکده ی هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی کنار گذاشته شد.

به گزارش میراث ما، قاسمی تحصیل کرده ی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی با گرایش آئین های سنتی ایران است، در کارنامه ی شغلی وی کارشناسی امور هنری پژوهشکده هنرهای سنتی، معاون صنایع دستی گیلان، مدیر کل توسعه ترویج معاونت صنایع دستی کشور، معاون اداره کل ثبت آثار سازمان میراث فرهنگی، سرپرست اداره کل ثبت آثار سازمان میراث فرهنگی و سرپرست پژوهشکده ی هنرهای سنتی به چشم می خورد.

ساسان قاسمی در دولت جدید ابتدا از سرپرستی اداره کل ثبت آثار سازمان میراث فرهنگی و سپس از معاونت این مرکز نیز کنار گذاشته شد. وی در نهایت امروز از سرپرستی پژوهشکده ی هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، جایی که در آن کارنامه ی قابل دفاعی از خود بجای گذاشته است کنار می رود تا کار خود را به عنوان کارمند این سازمان در اداره بین الملل ادامه دهد.

گفتی است وی پس از برکناری از معاونت اداره کل ثبت آثار به عنوان کارشناس در اداره کل بین الملل سازمان میراث فرهنگی به کار گرفته شد و توانست طی گذشت سه ماه از کارشناس به رئیس اداره بین الملل دفتر بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارتقاء یابد.

شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا بهرمان جایگزین قاسمی در پژوهشکده هنرهای سنتی خواهد شد.  در سوابق بهرمان معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و  سوابق پژوهشی دیگری به چشم می خورد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1