اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 93/01/14 | ساعت: 11:38 | کد خبر: 5015 | بازدید: 452162 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، صبح امروز با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دومین بازدید مشترک نظارتی خود را از محور البرز – چالوس انجام داد.

به گزارش میراث ما؛ رحمانی موحد ضمن بازدید از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی، از همکاری خوب تمام ارگان های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر قدردانی کرد و گفت: همه ارگان ها با تجمیع امکانات خود مشغول ارائه خدمات در مسیر برگشت مسافران نوروزی هستند.

 او در بازدید از پایگاه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اورژانس و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در روزهای گذشته به خاطر ریزش کوه در جاده چالوس خدمات شایسته ای را به مسافران نوروزی ارائه کرده بودند تشکر کرد و افزود: تاکنون بیش از 54 میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ثبت رسیده و بیش از 30 هزار بازدید نظارتی مشترک از سوی سازمان های عضو ستاد انجام شده است. خوشبختانه در این بازدیدها آمار شکایت بسیار پایین بوده که نشان دهنده تلاش برای ارائه خدمات قابل قبول به مردم است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، از بازدید بیش از 26 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری و مراکز میراث فرهنگی خبر داد و بیان کرد: بیشترین میزان اقامت نوروز امسال مربوط به استان های گیلان، مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، اصفهان و فارس بوده است.

او همچنین به اختصاص سامانه 09669 اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 15 هزار تماس با این سامانه تاکنون به ثبت رسیده که بیشترین میزان آن نیز مربوط به وضعیت راه ها بوده است.

رحمانی موحد همچنین در بازدید های خود در محور البرز – چالوس بر تقویت نقاط قوت پایگاه های مستقر در این محور اشاره کرد و گفت: با ارائه طرح ها و پیشنهادهای مشترک می توان مشکلات پیش آمده را برای سفرهای نوروزی آینده مردم برطرف کرد.

 او در ادامه بازدیدهای خود از پایگاه بانوان جمعیت هلال احمر مستقر در محور البرز – چالوس نیز دیدن کرد و خواستار توسعه این نوع پایگاه ها و افزایش تجهیزات آنها شد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1