اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/07/15 | ساعت: 03:05 | کد خبر: 5446 | بازدید: 451974 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

سراهای سنتی و یا همان خانه های محلی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برای گردشگران خارجی مورد نظارت و توجه جدی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.

به گزارش میراث ما، معاون گردشگری کشور در حاشیه ی نشست خبری برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی سازمان ملل متحد در پاسخ به سوال خبرنگار میراث ما در خصوص نظارت و توجه خانه های محلی که به عنوان جایگزین هتل مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است گفت: این خانه ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مورد توجه جدی و نظارت این معاونت قرار دارد.

وی افزود این سراها مجوز فعالیت خود را از این معاونت دریافت می کنند و به طبع از سوی نهاد های نظارتی رصد خواهند شد.

رحمانی موحد در پاسخ به این سوال که آیا این سراها می توانند جایگزین هتل قرار گرفته و جبران کمبود هتل باشند تصریح کرد، این سراها همزمان جاذبه و ظرفیت هستند و می توانند بر مبنای سلایق گردشگران ترافیک هتل ها را کاهش داده و در ضمن جاذبه های جدید را به مخاطب خود ارائه نمایند.

گفتنی بعد از آغاز بکار دولت جدید و تغییر جو روانی و در نتیجه افزایش یکباره ی گردشگران خارجی، هتل های کشور با کمبود ظرفیت مواجه شده اند و با توجه به اقبال خانه های محلی، این سراها می توانند شیوه ای جدید و متفاوت از اسکان را به گردشگران ارائه نماید.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1