اخبار پیشنهادی
- منبت ملایر بازار جهانی را از دست رقبا خارج کند
- در توسعه گردشگری، از ارزشهای اعتقادیمان کوتاه نمیآییم
- عارف: از فرصت ثبت جهانی یزد برای گسترش اهداف صلح طلبانه نظام استفاده شود
- موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت از مرمت بافت های تاریخی
- نیامدهام که دوباره چرخ را اختراع کنم
- بلوچستان از منطقه قرمز گردشگری خارج شد
- بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نقش مهمی در اشتغالزایی دارد
- آمار گردشگران خارجی در ۳ ماه اول ۹۶
- رزرو هتلهای دنیا با پرداخت از شبکه شتاب با «پین تا پین»
- بررسی اولویت ثبت جهانی میراث فرهنگی ایران در سال ۲۰۱۹
- خلاء قانونی در برخورد با مجرمان میراث فرهنگی وجود ندارد
- محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شد
- مونسان انتخاب اصلح برای ریاست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری است
- برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم
- انتقال پیام دینی و فرهنگی با هنر طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی
- تاریخ شفاهی کاخ گلستان رونمایی می شود
- ناگفتههای معاون سابق رئیسجمهور از یک سازمان پر رفتو آمد
- رییس سازمان میراث فرهنگی: ماموریتم احیای گردشگری برای توسعه ملی است
- مجلس آماده همکاری با سازمان میراث فرهنگی است
- مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
- کشف آثار جدید در تپه " چیغاب"دهلران
- افزایش 7 خودوری جدید به تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت
- میراث فرهنگی دچار بحران متخصص مرمت است
- افتتاح رسمی «تبریز ۲۰۱۸» در ۱۰ دی
- مالک خانه ثابت پاسال برای حفظ بنا تعهد کتبی داده است
- توضیحات «احمدیپور» درباره تکالیف اولویتدار سال ۹۶
- تکمیل طرح جامع گردشگری در ۶ ماه اول سال
- افزایش ستاره هتل ها به استفاده آنها از صنایع دستی در تجهیزات بستگی دارد
- «ربنا» ی شجریان ثبت میراث ملی شد
- با همت معاون رییس جمهوری «ربنا» ثبت ملی شد
مقالات تخصصی
مقالات تخصصی
- گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است
- ایران امروز به عنوان یکی از قطبهای نوظهور گردشگری جهان مطرح است
- اهدای 16 قلم اموال منقول تاریخی به موزه باستانشناسی ابهر
- چاپ پارچه و چاپهاى سنتى و دستى
- شوش، مهد سفالگری
- پیشینه سفالگری در ایران
- پیشینه سفالگری
- تعریف سفالگری+تصاویر
- نمدمالی + تصاویر
- معرفی برخی رشته های صنایع دستی
چهارشنبه 93/06/19 |
ساعت: 10:10 |
کد خبر: 5386 |
بازدید: 451936 |
سرویس: گردشگری | ©
مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بسیاری از تبلیغات تورهای گردشگری ارزان با خدماتی که در نهایت مسافر دریافت می کند کاملا مغایر است همین موضوع باعث شکایت بسیاری از گردشگران پس از انجام سفر می شود.
به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، رجبعلی خسروآبادی گفت: بسیاری از افراد تحت تاثیر تبلیغات تورهای گردشگری ارزان پای امضای قرارداد می روند ولی متوجه می شوند که بسیاری از خدمات مورد نیاز آنها در تور مانند غذا و یا ترانسفر وجود ندارد بنابراین با احتساب مبلغ این خدمات همان نرخ تورهای معمولی را می پردازند و به نوعی نرخ تور ارزان تبلیغ شده بالا می رود.
وی ادامه داد: در موارد دیگر مسافر پس از سفر متوجه می شود که به او وعده اقامت در هتل 5 ستاره داده اند درحالی که هتل اختصاص داده شده به او سه ستاره بوده است. همین موضوع باعث شکایت مسافر از خدمات ارائه شده توسط آژانس می شود چرا که هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست.
خسروآبادی گفت: شهروندان نسبت به حقوق خود آشنا نیستند و همین عدم آشنایی آنها نسبت به هتلداری و تورگردانی مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد. آنها معمولا با برخی از آگهی ها و پیامکها و تبلیغات اینترنتی مواجه می شوند که از خدمات استاندارد شده برخوردار نیست ولی ارزان است چون خدمات مطلوبی ارائه نمی کنند این یک نوع کلاهبرداری به حساب می آید و معمولا بیشترین شکایت نیز به علت عدم هماهنگی بین خدمات و تبلیغات است.
وی تصریح کرد: اگر آژانس مسافرتی می خواهد خدمتی ارائه کند باید تبلیغاتش نیز طبق همان انجام شود ولی اکنون می بینیم حتی روزنامه ها نیز در اشاعه این تبلیغات به آژانسها کمک می کنند و خبر از تضمین اخذ ویزای شینگن هم می دهند درحالیکه حتی سفارتخانه ها نیز نمی توانند چنین تضمینی دهند.
وی ادامه داد: در موارد دیگر مسافر پس از سفر متوجه می شود که به او وعده اقامت در هتل 5 ستاره داده اند درحالی که هتل اختصاص داده شده به او سه ستاره بوده است. همین موضوع باعث شکایت مسافر از خدمات ارائه شده توسط آژانس می شود چرا که هر ارزانی بی علت و هر گرانی بی حکمت نیست.
خسروآبادی گفت: شهروندان نسبت به حقوق خود آشنا نیستند و همین عدم آشنایی آنها نسبت به هتلداری و تورگردانی مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد. آنها معمولا با برخی از آگهی ها و پیامکها و تبلیغات اینترنتی مواجه می شوند که از خدمات استاندارد شده برخوردار نیست ولی ارزان است چون خدمات مطلوبی ارائه نمی کنند این یک نوع کلاهبرداری به حساب می آید و معمولا بیشترین شکایت نیز به علت عدم هماهنگی بین خدمات و تبلیغات است.
وی تصریح کرد: اگر آژانس مسافرتی می خواهد خدمتی ارائه کند باید تبلیغاتش نیز طبق همان انجام شود ولی اکنون می بینیم حتی روزنامه ها نیز در اشاعه این تبلیغات به آژانسها کمک می کنند و خبر از تضمین اخذ ویزای شینگن هم می دهند درحالیکه حتی سفارتخانه ها نیز نمی توانند چنین تضمینی دهند.
----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی: گروه تکاپو