اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/09/17 | ساعت: 04:52 | کد خبر: 5611 | بازدید: 451656 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمامی دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر باید در ارایه خدمات به مسافران و گردشگران مشارکت داشته باشند و وظایف و مسوولیت های خود را به انجام برسانند.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تشریک مساعی همه دستگاه ها را در پیشبرد اهداف این ستاد موثر دانست و تاکید کرد: دستگاه های عضو در حوزه مسوولیت و ماموریت های خود، وظایفی را در ستاد بر عهده دارند که باید در انجام این اقدامات تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با مصوبه دولت و به منظور تجمیع امکانات برای ارایه خدمات در این بخش تشکیل شده و تاکنون نتایج و دستاوردهای مثبتی داشته است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه در مصوبه هیات دولت، برای تمامی دستگاه های عضو وظایف جداگانه ای مشخص شده است، ادامه داد: اجرای برنامه های تلفیقی برای ارایه خدمات مناسب و شایسته به مسافران و گردشگران باید در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

براساس گزارش میراث فرهنگی ، سلطانی فر اضافه کرد: ما در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان دستگاه متولی امر سفر و گردشگری، خود را موظف به اجرای کامل مصوبه دولت و پیگیری برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر می دانیم.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان اوج سفرهای داخلی در ایام نوروز و تابستان انجام می شود، ستاد هماهنگی خدمات سفر در این ایام باید با تمام ظرفیت و توانمندی در تمام شهرها و مسیرهای کشور آماده ارایه خدمات به مسافران باشد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1