اخبار پیشنهادی


جمعه 93/10/19 | ساعت: 11:03 | کد خبر: 5670 | بازدید: 451674 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

توسعه خدمات گردشگری نوین در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک به دنبال انعقاد توافقنامه همکاری بین شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی به عنوان عامل چهارم و کانون انجمن های کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت با نظارت کیفی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحقق می یابد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توافقنامه همکاری فیمابین شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی و کانون انجمن های کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان منعقد شد طرفین نسبت به همکاری در ارائه و توسعه خدمات الکترونیک شامل خدمات سلامت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، فروشگاه های مجازی و اطلاع رسانی با بهره گیری از فناوری های تلفن همراه و ظرفیت های پیشرفته مخابرات تلفن ثابت متعهد شدند.

این گزارش می افزاید که این توافقنامه به منزله چارچوب کلی همکاری متقابل تلفی می گردد و پس از روشن شدن جزئیات تفصیلی نیازمندی ها و شرایط همکاری در کارگروه های کارشناسی مشترک مشخص خواهد شد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1