اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/10/21 | ساعت: 04:27 | کد خبر: 5679 | بازدید: 451789 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مباحث مربوط به تصدی گری را به طور حتم واگذار می کنیم، اما بر اساس قانون امور حاکمیتی واگذار نمی شود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،«مسعود سلطانی فر» در نشست هم اندیشی رییس و هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران اظهار کرد: سوابق من نشان می دهد که ارائه یک نقش پررنگ به بخش خصوصی همواره در اولویت نخستم بوده است؛ با این حال باید شرایط و لوازم کار فراهم شود و همه ابعاد کار مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره بر استراتژی دولت تدبیر و امید و سازمان میراث فرهنکی مبنی بر جلب حداکثری گردشگران خارجی، افزود: هرچند در یکسال گذشته تعداد گردشگر ورودی با افزایش قابل توجهی همراه بوده است، با این حال ظرفیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است و باید راهکارها و شیوه های جدیدی برای جلب هرچه بیشتر گردشگران خارجی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در برهه کنونی که درآمد نفتی کشور به نصف تقلیل یافته، فرصت طلایی برای شکوفایی گردشگری کشور، این گنج ارزشمند پنهان فراهم آورده است.

معاون رییس جمهوری، راه اندازی چندین کمپین تبلیغاتی بین المللی از جمله Must See Iran و تصویب دستورالعمل ارتقای امنیت گردشگران در کشور را از جمله اقدامات مهم و بسیار تاثیرگذار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای توسعه و رونق گردشگری در ماه های اخیر بیان کرد.

بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، سلطانی فر گفت: دیدار چند ساعته فعالان بخش های غیردولتی گردشگری با وزیر اطلاعات نیز یکی دیگر از اقداماتی بوده که برای نخستین بار در 35 سال گذشته صورت گرفته است.

در این نشست، موضوع تجمیع و صدور مجوزهای سه گانه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی اعم از فروش بلیت، امور زیارتی و نیز خدمات مسافرتی گردشگری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1