اخبار پیشنهادی


یکشنبه 94/02/20 | ساعت: 06:20 | کد خبر: 5882 | بازدید: 451597 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی از رشد 100 درصدی گردشگران خارجی به ایران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تقویت زیرساخت‌ها و بازاریابی دو مولفه اصلی در گسترش صنعت توریسم است.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا،منطقه خراسان‌شمالی، محمدرضا پوینده اظهار کرد: در سالی که مزین به سال ملت و دولت، همدلی و همزبانی شده جذب توریست ساده‌ترین راه در ایجاد اشتغال کشور است.

وی از رشد 100 درصدی گردشگران خارجی به ایران نسبت به سال گذشته خبر داد و توسعه صنعت گردشگری را یکی از روش‌های موثر در بهبود کسب و کار و اشتغال در کشور دانست.

پوینده افزود: ایجاد اشتغال در صنعت گردشگردی به نسبت سایر صنایع بسیار سریع‏‌تر و ارزان‏‌تر صورت می‏‌گیرد.

وی ادامه داد: طبق تحقیقات کارشناسان حوزه گردشگری و جهانگردی، درآمد حاصل از ورود هر گردشگر به کشور سبب ایجاد یک شغل می‏‌شود که به دنبال آن اشتغال پایدار به وجود می‌آورد که این کار مستلزم همکاری تمامی نهادها و سازمان‌های مختلف کشور است.

مدیرکل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اظهار اینکه دولت بایستی به سمت ایجاد شرکت‌های هلدینگ معتبر برود و سفرها را ارزان‏‌تر کنند تا به راحتی بتواند گردشگر جذب کنند، افزود: با این وجود تقویت زیرساخت‌‏ها و بازاریابی دو مولفه اصلی در گسترش صنعت توریسم است.

پوینده در رابطه با برنامه‌های این سازمان برای جذب بیشتر گردشگران اظهار کرد: این سازمان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و خاص توانسته شاهد رشد گردشگران خارجی به کشور باشد.

وی برنامه‌های این سازمان را در جذب گردشگر، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، برگزاری تورهای گردشگری، تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در شبکه‌های تلوزیونی بیان کرد.

پوینده با اظهار اینکه اطلاع رسانی غلط از شرایط ایران در برخی از رسانه‌ها، موجب شده تا تصویر بدی از ایران در اذهان مردم دنیا ایجاد شود، افزود: این در حالیست که وقتی گردشگران خارجی وارد ایران می‌شوند و رفتار ایرانیان با یکدیگر و امنیت موجود در کشور را می‌بینند، متوجه می‌شوند که آن اطلاع رسانی‌ها اشتباه بوده است.

پوینده موسیقی مقامی خراسان‌شمالی را یکی از پتاسنیل‌های بسیار خوب برای جذب گردشگر دراین استان دانست که به ثبت یونسکو نیز رسیده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1