اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/01/16 | ساعت: 03:16 | کد خبر: 6132 | بازدید: 451289 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پتانسیل گردشگری شهر تهران بر ضرورت ایجاد سازمان گردشگری شهری در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،احمد حکیمی پور با اشاره به آمارهای موجود و وضعیت ارائه خدمات به مسافران تهران افزود: اقدام کارشناسی از سوی مدیریت شهری برای ارائه خدمات به گردشگران شهری در ایام نوروز انجام شده است. 

وی افزود: هنوز ظرفیت های گردشگری شهر تهران با وضعیت مطلوب فاصله دارد و به رغم اهتمام و برنامه ریزی که مدیریت شهری نسبت به توسعه گردشگری شهری دارد، بسیاری از پتانسیل های گردشگری تهران مغفول مانده است. 

حکیمی پور گفت: در کشورهای موفق جهان مدیریت شهری مسئولیت برنامه ریزی برای توسعه گردشگری شهری را بر عهده دارد و باید از تجربه های سایر کشورها نیز استفاده شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهران الگویی برای سایر شهرها است افزود: باید به دنبال ایجاد ساختار و سازمانی مناسب باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: با تشکیل کمیته تخصصی گردشگری در شورای شهر و ورود کارشناسانه به این عرصه به دنبال آن هستیم که سازمانی بدون داشتن بار مالی با بهره گیری از تجربه های گذشته برای ساماندهی وضعیت گردشگری شهری ایجاد شود. 

حکیمی پور تاکید کرد: معاونت اجتماعی شهرداری تهران در ارائه خدمات به مهمانان تهران در ایام نوروز قابل ستایش است و سایر دستگاه ها و سازمان ها نیز در کنار شهرداری حضور داشتند. 

وی گفت: در ایام نوروز شاهد نمایشی از همدلی و همراهی همه سازمان ها برای رونق گردشگری شهری بودیم که امیدواریم این رویکرد تداوم داشته باشد. 

رئیس کمیته گردشگری، بافت های تاریخی و فرسوده شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: گزارش کاملی از فعالیت ستاد گردشگری در ایام نوروز از سوی کمیسیون تهیه و به شورا ارائه خواهد شد. 

پیش از این لایحه ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد و اعضای شورای شهر به این لایحه رای ندادند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1