اخبار پیشنهادی


یکشنبه 95/12/08 | ساعت: 03:01 | کد خبر: 6327 | بازدید: 454338 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از معرفی 42 مرکز غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی به پلیس فتا و امنیت پایتخت خبر داد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،علی رفیعی  افزود: پرونده تخلفاتی فعالیت غیرمجاز این مراکز گردشگری در فضای مجازی از طریق نیروی انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شده است. 

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مجوزی برای برگزاری تورهای گردشگری به این مراکز نداده است اظهار کرد: این مراکز به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری تورهای گردشگری مجازی و جذب گردشگر داخلی و خارجی کرده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به مردم توصیه کرد از پرداخت پول و یا ثبت نام اینترنتی در برنامه های گردشگری مراکز غیرمجاز شامل تورهای نوین، گروه های 101 یاهو و مرکز گردشگران کشور خودداری کنند.

به گفته وی، این مراکز غیرمجاز به صورت مجازی با دریافت وجه از افراد، اقدام به برگزاری تورهای گردشگری و جذب گردشگر می کند.

استان تهران دارای یک هزار و 900 دفتر خدمات گردشگری است که معادل 46 درصد مجموع آژانس های مسافرتی فعال در سطح کشور است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1