اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/04/04 | ساعت: 06:57 | کد خبر: 5205 | بازدید: 452136 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

بیش از 160غرفه صنایع دستی در سطح استان گلستان درنمایشگاه های تابستانه ، محصولات صنایع دستی استان را به نمایش می گذارند.

به گزارش میراث ما؛ مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به فرارسیدن ایام تابستان، نمایشگاه های محصولات صنایع دستی در سطح استان گلستان برگزار می شود.

قربان عباسی اذعان داشت: دراین راستا نسبت به برپایی نمایشگاه های تابستانه صنایع دستی در مناطق گردشگر پذیر استان اقدام شده است.

وی افزود: استان گلستان با دارا بودن اقلیم های گوناگون و هنرهای سنتی متنوع، توانمندی های بسیاری در زمینه تولید صنایع دستی مختلف دارد.

عباسی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه های تابستانه در دو نقطه استان 100 غرفه در شهرستان گرگان و 60 غرفه در شهرستان گنبد کاووس  برگزار خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به کسب رتبه های مطلوب استان گلستان در نمایشگاه های سراسری صنایع دستی ، به کاهش هزینه های برگزاری این نمایشگاه ها درسطح استان اشاره داشت و افزود: با برپایی این نمایشگاه ها با همکاری مجریان بخش خصوصی، تبلیغات تلویزیونی و محیطی نسبت به معرفی هرچه بهتر محصولات صنایع دستی و همچنین جذب گردشگران و مسافران اقدام می شود.

عباسی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه های صنایع دستی از 14 لغایت 28 مردادماه در سطح استان برپا می شود و مورد بازدید علاقمندان و گردشگران قرار خواهد گرفت.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1