اخبار پیشنهادی
- منبت ملایر بازار جهانی را از دست رقبا خارج کند
- در توسعه گردشگری، از ارزشهای اعتقادیمان کوتاه نمیآییم
- عارف: از فرصت ثبت جهانی یزد برای گسترش اهداف صلح طلبانه نظام استفاده شود
- موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت از مرمت بافت های تاریخی
- نیامدهام که دوباره چرخ را اختراع کنم
- بلوچستان از منطقه قرمز گردشگری خارج شد
- بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نقش مهمی در اشتغالزایی دارد
- آمار گردشگران خارجی در ۳ ماه اول ۹۶
- رزرو هتلهای دنیا با پرداخت از شبکه شتاب با «پین تا پین»
- بررسی اولویت ثبت جهانی میراث فرهنگی ایران در سال ۲۰۱۹
- خلاء قانونی در برخورد با مجرمان میراث فرهنگی وجود ندارد
- محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شد
- مونسان انتخاب اصلح برای ریاست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری است
- برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم
- انتقال پیام دینی و فرهنگی با هنر طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی
- تاریخ شفاهی کاخ گلستان رونمایی می شود
- ناگفتههای معاون سابق رئیسجمهور از یک سازمان پر رفتو آمد
- رییس سازمان میراث فرهنگی: ماموریتم احیای گردشگری برای توسعه ملی است
- مجلس آماده همکاری با سازمان میراث فرهنگی است
- مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
- کشف آثار جدید در تپه " چیغاب"دهلران
- افزایش 7 خودوری جدید به تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت
- میراث فرهنگی دچار بحران متخصص مرمت است
- افتتاح رسمی «تبریز ۲۰۱۸» در ۱۰ دی
- مالک خانه ثابت پاسال برای حفظ بنا تعهد کتبی داده است
- توضیحات «احمدیپور» درباره تکالیف اولویتدار سال ۹۶
- تکمیل طرح جامع گردشگری در ۶ ماه اول سال
- افزایش ستاره هتل ها به استفاده آنها از صنایع دستی در تجهیزات بستگی دارد
- «ربنا» ی شجریان ثبت میراث ملی شد
- با همت معاون رییس جمهوری «ربنا» ثبت ملی شد
مقالات تخصصی
مقالات تخصصی
- گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است
- ایران امروز به عنوان یکی از قطبهای نوظهور گردشگری جهان مطرح است
- اهدای 16 قلم اموال منقول تاریخی به موزه باستانشناسی ابهر
- چاپ پارچه و چاپهاى سنتى و دستى
- شوش، مهد سفالگری
- پیشینه سفالگری در ایران
- پیشینه سفالگری
- تعریف سفالگری+تصاویر
- نمدمالی + تصاویر
- معرفی برخی رشته های صنایع دستی
یکشنبه 93/05/05 |
ساعت: 05:48 |
کد خبر: 5271 |
بازدید: 452272 |
سرویس: استانها | ©
استاندارد سازی تاسیسات اقامتی استان همدان با حضور معاون اداره کل ارزیابی و نظارت سازمان میراث فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی استان و مدیران تاسیسات گردشگری در همدان مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش میراث ما؛ استاندارد سازی تاسیسات اقامتی استان همدان با حضور معاون اداره کل ارزیابی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و مدیران تاسیسات گردشگری در همدان مورد بررسی قرار گرفت . در این نشست هم اندیشی که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد ، علیرضا ایزدیار, معاون اداره کل ارزیابی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت : ارتقای سطح خدمات تاسیسات گردشگری از اهمیت خاصی در حوزه گردشگری بر خوردار است .
وی یادآور شد : در گذشته چارچوب خاصی برای ابن مهم وجود نداشته است ، این درحالی است که ارتقای سطح خدمات به منظور رفاه حال هرچه بیشتر گردشگر در مقصد سفر خواهد بود واما در حال حاضر با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته استاندارد سازی تاسیسات اقامتی برنامه ریزی خاصی منطبق با ظوابط و شرایط موجود در نظر گرفته شده است .
ایزدیار افزود : برای دست یابی به این هدف دستورالعمل هایی نیز تنظیم گردیده است که بنا بر شرایط موجود در مناطق مختلف در دست اجرا قرار خواهد گرفت .
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وی تاکید کرد : در این راستا اقدامات بسیار مناسبی برای تطبیق کیفیت خدمات تاسیساتی انجام شده است.
علیرضا ایزدیار, معاون اداره کل ارزیابی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این جلسه که در سالن کنفرانس هتل باباطاهر همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت ارزیابی ارتقای سطح کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری گفت: سرویس دهی مطلوب و خدمات دهی ارزشمند در هتلها مورد تاکید و اهمیت است و زمانی یک مشتری از اقامت در هتل احساس رضایت دارد که خدمات دهی هتل مناسب باشد. وی عنوان کرد: باید توجه داشت که نحوه اجرای استانداردسازی اماکن اقامتی در مناطق مختلف براساس مختصات هر منطقه ویژگی های خاص خود را دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تاکید کرد: تاسیسات اقامتی با در نظرگرفتن نیاز مشتریان باید موضوع استاندارد سازی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
ریحان سروش مقدم اظهار کرد: تحقق این برنامه می تواند نقش موثری در جلب رضایت مشتریان اماکن اقامتی و افزایش میزان گردشگران داشته باشد.
وی نخستین اصل استانداردسازی اماکن اقامتی را در نظر گرفتن نیاز مشتریان عنوان و اضافه کرد: اجرای سیاست استاندارد سازی باید در چارچوب نیازهای مشتریان صورت گیرد چرا که هدف نهایی از این کار جلب رضایت مشتری است.
وی با بیان اینکه موضوع استاندارد در محیط های عادی و عمومی روز به روز افزایش می یابد، گفت: استاندارد سازی اماکن اقامتی توسط گردشگران ارزیابی و با دیگر مناطق مقایسه می شود، به همین منظور متولیان امور در تاسیسات اقامتی استان لازم است این موضوع را محور برنامه های خود کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اظهارکرد: توجه به این مقوله می تواند شکاف دانشی و ارتباطاتی بین هتلداران و مشتریان را کاهش داده و به تدریج منجر به رضایت هرچه بیشتر مشتریان شود
وی یادآور شد : در گذشته چارچوب خاصی برای ابن مهم وجود نداشته است ، این درحالی است که ارتقای سطح خدمات به منظور رفاه حال هرچه بیشتر گردشگر در مقصد سفر خواهد بود واما در حال حاضر با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته استاندارد سازی تاسیسات اقامتی برنامه ریزی خاصی منطبق با ظوابط و شرایط موجود در نظر گرفته شده است .
ایزدیار افزود : برای دست یابی به این هدف دستورالعمل هایی نیز تنظیم گردیده است که بنا بر شرایط موجود در مناطق مختلف در دست اجرا قرار خواهد گرفت .
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وی تاکید کرد : در این راستا اقدامات بسیار مناسبی برای تطبیق کیفیت خدمات تاسیساتی انجام شده است.
علیرضا ایزدیار, معاون اداره کل ارزیابی و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این جلسه که در سالن کنفرانس هتل باباطاهر همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت ارزیابی ارتقای سطح کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری گفت: سرویس دهی مطلوب و خدمات دهی ارزشمند در هتلها مورد تاکید و اهمیت است و زمانی یک مشتری از اقامت در هتل احساس رضایت دارد که خدمات دهی هتل مناسب باشد. وی عنوان کرد: باید توجه داشت که نحوه اجرای استانداردسازی اماکن اقامتی در مناطق مختلف براساس مختصات هر منطقه ویژگی های خاص خود را دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تاکید کرد: تاسیسات اقامتی با در نظرگرفتن نیاز مشتریان باید موضوع استاندارد سازی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
ریحان سروش مقدم اظهار کرد: تحقق این برنامه می تواند نقش موثری در جلب رضایت مشتریان اماکن اقامتی و افزایش میزان گردشگران داشته باشد.
وی نخستین اصل استانداردسازی اماکن اقامتی را در نظر گرفتن نیاز مشتریان عنوان و اضافه کرد: اجرای سیاست استاندارد سازی باید در چارچوب نیازهای مشتریان صورت گیرد چرا که هدف نهایی از این کار جلب رضایت مشتری است.
وی با بیان اینکه موضوع استاندارد در محیط های عادی و عمومی روز به روز افزایش می یابد، گفت: استاندارد سازی اماکن اقامتی توسط گردشگران ارزیابی و با دیگر مناطق مقایسه می شود، به همین منظور متولیان امور در تاسیسات اقامتی استان لازم است این موضوع را محور برنامه های خود کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اظهارکرد: توجه به این مقوله می تواند شکاف دانشی و ارتباطاتی بین هتلداران و مشتریان را کاهش داده و به تدریج منجر به رضایت هرچه بیشتر مشتریان شود
----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی: گروه تکاپو