اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/05/05 | ساعت: 05:39 | کد خبر: 5273 | بازدید: 452047 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

با آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني، دستگاه‌هاي عضو ستاد خدمات اجرايي سفر استان جهت پذيرايي از مسافران و گردشگران تابستاني آمادگي لازم را دارند.

به گزارش میراث ما؛ حميد رضا قاسمي مدير کل ميراث فرهنگي، ‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر و با اشاره به هماهنگي‌هاي صورت گرفته توسط دستگاهها و نهادهاي ذيربط با محوريت سفرهاي تابستاني جهت استقبال شايسته از گردشگران گفت: با فرا رسيدن ايام پيک تعطيلات و با توجه به  قرار گرفتن قزوين در مسيرهاي پر تردد و محور مواصلاتي ساير استانها، پيش بيني مي‌شود استان قزوين يکي از مقاصد اصلي سفر گردشگران در اين ايام باشد . بر همين اساس ميراث فرهنگي استان به عنوان متولي امر گردشگري در استان با همراهي و همکاري شايسته ساير دستگاه‌ها آمادگي کامل جهت ميزباني از گردشگران در ايام تعطيلات تابستان را دارد.

وي در ادامه با تاکيد بر خدمت رساني مناسب و افزايش رضايتمندي گردشگران ورودي به استان كه از مهمترين اهداف ستاد اجرايي خدمات سفر استان مي‌باشد.

افزود: تيم‌هاي نظارتي ويژه‌اي با همراهي ساير دستگاه‌ها به منظور بازديد از تاسيسات گردشگري استان در نظر گرفته شده که در غالب برنامه زمانبندي شده و به صورت مستمر بر کليه مراکز اقامتي و مجتمع هاي خدمات رفاهي بين راهي و نحوه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نظارت خواهند داشت .

قاسمي اقليم و آب و هواي مناسب، غذاها و سوغات منحصر به فرد، آداب و رسوم، صنايع دستي با ارزش و وجود جاذبه‌هاي متعدد تاريخي- فرهنگي، طبيعي را از جمله ويژگي‌هاي قزوين در جذب گردشگر دانست و خاطر نشان کرد: کليه موزه ها و اماکن تاريخي- فرهنگي اين استان با آمادگي کامل پذيراي ميهمانان در ايام تعطيلات هستند.

مدير کل ميراث فرهنگي، ‌صنايع دستي و گردشگري استان قزوين در پايان اظهار داشت: در سايه تحولات خدماتي و رفاهي ايجاد شده در قزوين اميدواريم بتواند به يکي از شهرهاي گردشگرپذير کشور تبديل شويم و با فراهم آوردن زمينه مناسب جهت بهره‌بردار از پتانسيل‌هاي گردشگري استان، از رونق اقتصادي و نشاط اجتماعي كه به همراه دارد بهره‌مند شويم.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1