اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/05/13 | ساعت: 07:16 | کد خبر: 5284 | بازدید: 451918 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مشاور بانوان استاندارگلستان، برایجاد بازارچه و فروشگاه مجازی صنایع دستی در شهرستان های غرب استان گلستان به خصوص شهرستان آق قلا تاکید کرد.

به گزارش میراث ما؛ فائزه عبداللهی در بازدید از کارگاه های تولید صنایع دستی و مرکز آموزش صنایع دستی آق قلا، گفت: حمایت از مراکز تولید صنایع دستی و ایجاد بازارچه وسایت وفروشگاه مجازی در راستای رونق صنایع دستی استان به خصوص شهرستان آق قلا ضروری است.

وی که به همراه فرماندار و سرپرست میراث فرهنگی این شهرستان از کارگاه های تولید نمد درروستای وکیلی یلقی ، کارگاه مجسمه سازی وتابلوهای هنری و مرکز آموزش صنایع دستی و کارگاه تولید انواع بافته های داری (فرش- گلیم و گبه) درشهرستان آق قلا بازدید کرد، افزود: نظر به اهمیت ترویج صنایع دستی به عنوان یک هنرصنعت اصیل واشتغالزا، حمایت های لازم  از صنایع دستی استان به عمل خواهد آمد.

فرماندار آق قلا نیز دراین بازدید بر بهداشتی کردن کارگاه های تولید و ایجاد اتحادیه برای حمایت  از صنایع دستی و فرش و حمایت از تشکلهای صنایع دستی تاکید کرد و حمایت فرمانداری را درراستای پیشرفت این هنر- صنعت اعلام نمودند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری شهرستان آق قلا نیز دراین بازدید از استانداردسازی کارگاه های صنایع دستی و شرکت در نمایشگاه های منطقه ای ، ملی و بین المللی یاد کرد و اذعان داشت: برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی و واگذاری آن به بخش غیردولتی با اولویت شرکت های تعاونی صنایع دستی نیز از برنامه های صنایع دستی این شهرستان می باشد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1