اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 93/06/20 | ساعت: 12:19 | کد خبر: 5396 | بازدید: 452448 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

نشست هم اندیشی در خصوص برگزاری دومین جشنواره روستاگردی یاسه چای با حضور مسئولان وسایر نمایندگان دستگاههای مشارکت کننده در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد .

به گزارش میراث ما؛ مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح سیاستهای سازمان در خصوص معرفی ظرفیتها و پتانسیل های استان در سه حیطه جاذبه های گردشگری ، مواریث فرهنگی و صنایع دستی از طریق برگزاری جشنواره ها اظهار داشت : وجود بافت تاریخی ارزشمند و قرارگیری روستای یاسه چای در حاشیه رودخانه زاینده رود ، این روستا را به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان تبدیل نموده است .

بهمن عسگری با اشاره به انتخاب این روستا از سوی مسئولین شهرستان سامان ،  افزود : از سایر مسئولین شهرستانی انتظار می رود با برنامه ریزی مدون و نیز مدیریت منسجم در جهت هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این جشنواره ، تلاش خود را مضاعف نمایند .

 برپایی نمایشگاه عرضه محصولات باغی با همکاری و مشارکت جهاد کشاورزی ، دهیاری ها و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، پخت غذاهای محلی ، فضا سازی بافت تاریخی روستا و نظافت روستا از سوی دهیاری روستای یاسه چای ، برگزاری جلسات هماهنگی از سوی بخشداری زاینده رود ، دعوت از خبرنگاران وخبرگزاریهای داخلی و خارجی در جهت پوشش خبری مناسب از سوی روابط عمومی استانداری ، برگزاری تورهای قایقرانی از سوی فدراسیون و کمیته قایقرانی استان ، پاکسازی نمادین حاشیه رودخانه زاینده رود با مشارکت تشکل های مردم نهاد از سوی محیط زیست استان از مهمترین مصوبات این نشست از سوی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان گردید .

عسگری خاطر نشان کرد : این جشنواره در تاریخ 26 لغایت 28 شهریور ماه 93 در محل روستای تاریخی یاسه چای از توابع شهرستان سامان برگزار خواهد شد .


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1