اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/07/08 | ساعت: 06:32 | کد خبر: 5434 | بازدید: 452202 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

به مناسبت روز جهانی گردشگری، طی مراسمی با حضور مدیر کل، جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل، راهنمایان گردشگری، انجمن دوستداران میراث فرهنگی، مناطق نمونه گردشگری کبودوال،آق سو وساحل بندرگز پاکسازی شد.

به گزارش میراث ما؛ مدیر کل این دستگاه اجرایی در این راستا گفت: تمیزی مناطق گردشگری استان، نشانه ارزشمند بودن و در راستای تکریم بازدید کنندگان خواهد بود.

قربان عباسی با تشکر و قدردانی از حضور افراد شرکت کننده در این مراسم افزود: امید است این برنامه بعنوان الگویی در جهت ارج نهان به صنعت گردشگری استان و توسعه زیرساخت های مناسب در مناطق نمونه گردشگری و ترویج حفاظت از آثار طبیعی وگردشگری استان قرار گیرد و تداوم یابد.

وجود آبشارهای طبیعی، زیبا و رویایی، گلستان را به استان آبشاران در کشور و منطقه مبدل کرده بطوریکه نظیر آن در کمتر گوشه ای از جهان می توان دید. منطقه کبودوال نیز با داشتن امکاناتی برای جلب توریست از نقاط مهم تفرجی استان گلستان محسوب می شود.

مناطق نمونه گردشگری آق سو و ساحل بندرگز نیز از مناطق  مهم گردشگری استان می باشد که سهم بسزایی در جذب گردشگر و مسافر دارند و هر ساله طبیعت دوستان زیادی برای بهره مندی از جاذبه ها به گلستان سفر می کنند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1