اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/07/16 | ساعت: 08:32 | کد خبر: 5448 | بازدید: 452217 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

بيست ويكمين دوره جشنواره بین المللی تیاتر کودک و نوجوان از پانزدهم مهرماه در همدان كليد خورد و قرار است تا يك هفته زمان برگزاری بار دیگر ظرفیت های استان را برای میهمانان داخلی و خارجی به نمایش بگذارد .

به گزارش میراث ما، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری همدان در این زمینه اظهار کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت مناسبی برای معرفی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در عرصه ملی و بین المللی است و میهمانان این جشنواره   بهترین سفیران فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر همدان در داخل و خارج کشور خواهند بود.. ریحان سروش مقدم  تصریح کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌‌ها در همدان می‌تواند بهانه مناسبی برای معرفی همدان به عنوان قطب گردشگری ایران زمین باشد.

وی با اشاره به سطح بین‌المللی این جشنواره یادآور شد: با توجه به سطح بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، گردشگری نیز از این مزیت بهره‌مند شده و مهمانان داخلی و خارجی می‌توانند در مدت حضور خود در همدان، از اماکن دیدنی بازدید کنند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: همدان نیازمند برخورداری از چنین فضاهایی برای معرفی همدان در سطوح ملی و بین‌المللی است که برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز در همین راستاست.  وی تاکید کرد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک تقویت هویت اسلامی و ملی را رقم می‌زند و تقویت صنعت گردشگری استان را از مواهب اصلی جشنواره خواهد بود .

سروش مقدم بیان کرد :  میهمان‌نوازی مردم استان همدان باعث شده تا چندین سال شاهد میزبانی از میهمانان فرهنگی و هنری از سرتاسر جهان در جشنواره تئاتر باشیم.

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های فرهنگی در همدان گفت: این شهر تاریخی از دیرباز با ظرفیت‌های هنری و فرهنگی خود بهترین مکان برای برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان تاکید کرد : وقتی جشنواره ای در ابعاد بین المللی در استان همدان برگزار می‌شود و میهمانان مختلف وارد استان می‌شوند؛و  اگر برای آنها امکانات تفریحی و تاریخی استان در نظر گرفته شود  رونق اقتصادی را به دنبال خواهند داشت.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1