اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/11/26 | ساعت: 11:52 | کد خبر: 5773 | بازدید: 451876 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

شفیق ابراهیم مدیر بازاریابی دفتر خاورمیانه سازمان ملی گردشگری کره جنوبی که کشورش برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور یافته است در گفت وگفت وگو با ستاد خبری این نمایشگاه اعلام کرد: ایران، مصر و کشورهای حاشیه خلیج فارس بازارهای مهم هدف گردشگری کره جنوبی برای سال 2015 هستند.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما،به گفته مدیر بازاریابی سازمان ملی گردشگری کره جنوبی، ایران و مصر تبدیل به دو بازار مهم و مورد توجه گردشگری برای کره جنوبی شده اند.

شفیق ابراهیم با اشاره به سفر 20 هزار گردشگر ایرانی به کره جنوبی در سال 2010 به کاهش سهم گردشگران ایرانی کره جنوبی در سال 2013 اشاره کرد و گفت: در سال 2014 حجم گردشگران بازدید کننده از کره جنوبی بالا رفته است.

شفیق ابراهیم اعلام کرد که براساس پیش بینی های سامان ملی گردشگری کره جنوبی، گردشگران زیادی در سال 2015 از ایران به کره جنوبی سفر می کنند.

مدیر بازاریابی دفتر خاورمیانه سازمان ملی گردشگری کره جنوبی در دوبی وابسته به وزارت گردشگری آن کشور همچنین با اشاره به نخستین حضور آن کشور در نمایشگااه بین المللی گردشگری تهران از هماهنگی های با سازمان میراث فرهنگی ایران خبر داد که به موجب آن قرار است روابط گردشگری دو کشور توسعه بیشتر داشته باشد.

او همچنین برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران را فرصتی برای شناسایی ظرفیت های گردشگری کشورها خواند و گفت: ایرانی ها با تماشای سریال های کره جنوبی از تلویزیون توانسته اند تا حدودی با فرهنگ و جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوند و فعالیت بازاریابی کره جنوبی در ایران نیز از ماه نوامبر گذشته آغاز شده است.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1