اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 94/05/21 | ساعت: 08:12 | کد خبر: 5958 | بازدید: 451888 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

پنجمین همایش بین المللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با همکاری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ششم شهریورماه در محل مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش میراث ما ،پنجمین همایش بین المللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با حضور اساتید و متخصصان بین المللی حوزه فناوری اطلاعات بازاریابی با هدف بهره مندی از روش های نوین بازاریابی و برندینگ در راستای افزایش جذب گردشگر ورودی به کشور در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این همایش مباحث علمی روز منطبق با سرفصل هایی چون: «نقش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری»، «نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی»، «شناسایی ظرفیت های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری» مطرح می شود.

بنا به همین گزارش قرار است تا درباره «تاثیر بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرهای جهانی»، «شیوه های بکارگیری قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور»، «تجزیه و تحلیل وب سایت ها و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی به منظور کارآفرینی در صنعت گردشگری» و نیز «بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی گردشگری» هم پنل های تخصصی برگزار شود.

به علاوه ، از اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان نیز سخنرانانی چون «دانکان الکساندر»، مدیر ارشد شرکت امارات «گروپ و ایلوژن»، «نیک گارنر» بنیانگذار شرکت دیجیتال 90، «الکس کنی» مرد سال وب اروپا در سال 2014، «گرت هویل» مدیر شرکت «مارکتینگ سیگنال» «بیاتریس آفیشال دگو» مدیر بازاریابی شرکت «گوگل» در این همایش حضور خواهند داشت. 

از دیگر سخنرانان پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری به«دستینیا»، «حمید سپید نام» دارنده مدرک گوگل و رییس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران، «علی محمدی تات» و «محمدرضا عمرانی» از مشاوران و مدرسان حوزه بازاریابی اینترنتی در می توان اشاره کرد.

همایش یادشده که سال گذشته نیز با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد؛ علاوه بر برگزاری در مرکز همایش های برج میلاد در تاریخ 6 شهریورماه - از ساعت 9 صبح الی 19 - ، 8 شهریورماه در مشهد مقدس، 10 شهریور در تبریز و 12 شهریور در بندرعباس توسط شرکت های «کاسپید» و «آذرک هولدینگ» برگزار خواهد شد.

 علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه کنند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1