اخبار پیشنهادی


سه شنبه 94/01/18 | ساعت: 08:10 | کد خبر: 5848 | بازدید: 451697 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سال 1394 رونق بیشتر گردشگری و حضور گسترده تر گردشگران خارجی در ایران را شاهد خواهیم بود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: با توجه به خبر مسرت بخش پیروزی بزرگ ملت ایران در احقاق حقوق هسته ای خود و تفاهم هسته ای انجام شده با قدرتهای بزرگ در طلیعه سال جدید، می توان سالی پر تحرک در حوزه گردشگری خارجی در ایران را پیش بینی کرد.

وی افزود: با شروع لغو تحریم های ناعادلانه، غیرقانونی و ظالمانه بین المللی علیه ایران، سالی پرکار در حوزه گردشگری را پیش رو خواهیم داشت.

سلطانی فر اضافه کرد: بدون تردید لغو تحریم ها منجر به توسعه سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری ایران می شود و به موازات آن زمینه حضور پر رونق تر گردشگران خارجی در کشورمان فراهم خواهد شد، از این رو همکاران رده های مختلف ستادی و استانی سازمان باید تلاش مضاعفی برای ارایه خدمت و انجام وظایف میزبانی گردشگران داشته باشند.

بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی 500 هزار نوروزبان بی نوروز در تعطیلات نوروز امسال گفت: همکاران پر تلاش 18 دستگاه عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام این روزها به خدمتگزاری به مردم خوب و مومن ایران اسلامی مشغول بودند و ما هم در تمامی این ایام از نزدیک در خدمت این جمع پر تلاش بودیم.

معاون رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: امیدوارم در این سال شاهد همکاری و مشارکت فعالانه مردم در حیطه های مختلف فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم، چرا که در سایه تدابیر دولت تدبیر و امید و با توجه به خبرهای نوید بخش طلیعه سال جدید، سالی توام با رونق اقتصادی، اجتماعی و همکاری های بین المللی را شاهد خواهیم بود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1