اخبار پیشنهادی


سه شنبه 94/06/24 | ساعت: 08:49 | کد خبر: 5983 | بازدید: 452156 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس فراکسیون صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه بیشتر به صنایع دستی، انجام‌پذیر است؛ چراکه فناوری و مواد اولیه صنایع دستی داخل کشور بوده و در این زمینه خودکفایی داریم.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی در آیین گشایش ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در تبریز از راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در تبریز خبر داد و اظهار کرد: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی قول داده است که هرچه سریع تر مجموعه‌ای را برای راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی اختصاص دهد.

وی از وجود 80 رشته فعال صنایع دستی و هنرهای سنتی در استان خبر داد و تصریح کرد: وجود 80 رشته فعال صنایع دستی در آذربایجان شرقی، راه‌اندازی نمایشگاهی دایمی را ضروری می‌کند تا با بهره‌گیری از ظرفیت نمایشگاه، صنایع دستی استان را به جایگاه واقعیش برسانیم.

وی با بیان این‌که «جای خالی فراکسیون صنایع دستی طی سی سال اخیر در مجلس احساس می‌شد»، اظهار کرد: با تشکیل این فراکسیون، تصمیم داریم قدمی در جهت تقویت و حمایت از صنایع دستی برداریم و مشکلاتی که متوجه این بخش است را کمرنگ کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد که ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی بتواند گام موثری در توسعه صنایع دستی به عنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور بردارد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1