اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/01/13 | ساعت: 11:52 | کد خبر: 5008 | بازدید: 451552 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از به ثبت رسیدن آمار 50687043 نفر _شب در سامانه آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر تا پایان 12 فروردین خبر داد.

به گزارش میراث ما؛ مسعود سلطانی فر  در حاشیه حضور در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی باچوخه در اسفراین با بیان این آمار گفت: از این تعداد حدود 4.35درصد از اقامت هم میهنان در هتل ها هتل آپارتمانها و میهمانپذیرها بوده است.

وی افزود طبق آمار به دست آمده به طور میانگین 14.8   درصد از مسافران در کلاس های مدارس،   18.2  درصد در مراکز اقامتی ادارات و خوابگاه های دانشجویی،     16.78درصد در  کمپ های موقت،16.35 درصد در منازل استیجاری  و   29.45  درصد هم در چادرهای مسافرتی اقامت داشته اند.

معاون رییس جمهور همچنین با اشاره به افزایش تعداد بازدیدکنندگان از مراکز دیدنی تاریخی و فرهنگی  گفت: بر اساس آمار اخذ شده از این مراکز تعداد 21232680  نفر از آغاز تعطیلات تا پایان 12 فروردین در سراسر کشور از اماکن دیدنی بازدید کرده اند.

سلطانی فر در پایان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: با رسیدن به روزهای آخر تعطیلات و همزمانی این روزها با ایام فاطمیه پیش بینی می شود شاهد افزایش اقامت در  شهرهای مذهبی کشورمان همچون مشهد، قم و شیراز باشیم.

شایان ذکر است رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به منظور نظارت بر فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی و شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی باچوخه پیش از ظهر امروز با استقبال استاندار و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی وارد اسفراین شد.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1