اخبار پیشنهادی


جمعه 93/06/14 | ساعت: 06:35 | کد خبر: 5361 | بازدید: 451461 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

اعضای کمیته مشورتی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش به منظور ورود جدی صنعت گردشگری کشور در برنامه ششم توسعه را با ارائه نظرات تخصصی و کارشناسی خود آغاز نمودند.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، در چهارمین نشست کمیته مشورتی گردشگری  بیش از 40 تن از اساتید، صاحبنظران و فعالان صنعت گردشگری کشور در حضور معاون گردشگری و معاون توسعه مدیریت سازمان به ارائه نظر درباره چگونگی معرفی و برجسته سازی هر چه بیشتر ظرفیت های صنعت گردشگری کشور و نیز چگونگی جلب همکاری و تعاملات فرابخشی در راستای حضور پررنگ گردشگری در برنامه ششم توسعه پرداختند.

نگاهی دوباره به چشم انداز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نقش ارگان های فرابخشی، دیده شدن ظرفیت های صنعت گردشگری در برنامه ها و اعتبارات سایر ارگان ها و نهادهای متولی سفر، برجسته سازی رشته های تخصصی گردشگری، نگاه جدی به استراتژی ها، توجه به امر توسعه گردشگری به عنوان فرآیندی پایدار، تقویت عزم ملی و نیز برنامه ریزی با تاکتیک بخشی از سرفصل های گفتگوی صاحبنظران کمیته مشورتی معاونت گردشگری به شمار می آید که جملگی در راستای دستیابی به هدف حضور پررنگ ابعاد صنعت گردشگری کشور در برنامه ششم توسعه انجام گرفته است.

همچنین نظر به تاکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر نظردهی و مشارکت صاحبنظران و متخصصان در راستای حضور همه جانبه سازمان در برنامه ششم توسعه کشور مذاکره و تجمیع نظرات با موضوع مذکور در شورای مشورتی معاونت گردشگری تداوم خواهد داشت.

گفتنی است نشست کمیته مشورتی معاونت گردشگری در تاریخ 11 شهریورماه جاری درمحل کاخ موزه نیاوران  برگزار شد. جلسات مذکور در نخستین دوشنبه هر ماه به همت معاونت گردشگری با حضور بیش از 40 تن از اساتید، صاحبنظران، کارشناسان ارشد و اصحاب رسانه تداوم خواهد داشت



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1