اخبار پیشنهادی


شنبه 93/07/12 | ساعت: 07:45 | کد خبر: 5441 | بازدید: 452042 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

اولین قطار هتل گردشگران اروپایی با 65 گردشگر خارجی از صبح جمعه وارد استان فارس شدند و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

به گزارش میراث ما؛ مدیر روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت : این گردشگران برای نخستین بار از مسیر ریلی و با هتل قطار از کشور ترکیه وارد کشور ایران شدند و بعد از گذر از شهرهای تبریز، زنجان ،کرج ، اصفهان و یزد وارد استان فارس و سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگادشدند.

محمد کاظم بهادری پور افزود: این گروه از گردشگران که به مدت دو روز در استان فارس اقامت دارند در بدو ورود در شهرستان پاسارگاد مورد استقبال مسئولین اداره میراث فرهنگی فارس ، راه آهن فارس ، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان پاسارگاد قرار گرفتند و طی برنامه ای هنری  با آیینن های بومی و محلی و فرهنگ عشایر استان آشنا شدند .

وی بیان کرد : این گردشگران اروپایی بعد از آن از مجموعه های تاریخی پاسارگاد ،نقش رستم و تخت جمشید بازدید و با تاریخ و تمدن استان فارس  آشنا شدند.

بهادری پور افزود:  گروه مذکور شب گذشته از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و باغ جهان نما بازدید و در شیراز اقامت کردند.

وی اضافه کرد : همچنین در روز دوم  حضور خود  در استان فارس از مکان های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز از جمله آرامگاه حافظ  مجموعه زندیه ، مسجد نصیر الملک ، ارگ کریم خانی ، موزه پارس ، مسجد وکیل  دیدن خواهند کردو بعد از ظهر شیراز را ترک می کنند.

بهادری ادامه داد : چهار گروه از گردشگران اروپادر قالب دو تور مسافرتی   با هتل قطار به استان فارس سفر کنند که تور بعدی 14 مهرماه جاری وارد استان فارس می شود .


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1