اخبار پیشنهادی


شنبه 93/07/05 | ساعت: 06:58 | کد خبر: 5430 | بازدید: 451991 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

سمینار توسعه گردشگری با عنوان «استراتژی توسعه توریسم مذهبی در کشورهای اسلامی» به مناسبت روز جهانی گردشگری در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، منطقه کرمانشاه، مهندس علی فعله‌گری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این سمینار که امروز (پنجم مهر ماه) با حضور دو تن از اساتید برجسته گردشگری دانشگاه EMU قبرس در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این همایش به مناسبت روز جهانی گردشگری و با همکاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه برگزار شده است.

وی افزود: برای سال 2015 در نظر داریم سلسله همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی در حوزه گردشگری برای آشنایی بیشتری فعالان این عرصه در سطح استان کرمانشاه برگزار کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شعار امسال روز جهانی گردشگری، «گردشگری و توسعه جوامع محلی» است که تلاش خواهیم کرد در این راستا یعنی توسعه جوامع محلی در امر گردشگری فعال‌تر از قبل ظاهر شویم.

فعله‌گری تصریح کرد: استان کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار بالقوه‌ای برای توسعه گردشگری دارد و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، باید بتوانیم از این پتانسیل‌ها بیش از اینها بهره ببریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در این سمینار درباره موضوعاتی همچون برندینگ در حوزه گردشگری، طرح توسعه گردشگری کشور ترکیه و اکوتوریسم توسط اساتید برجسته دانشگاه قبرس سخنرانی شد.

وی یادآور شد: برگزاری چنین سمینارهایی می‌تواند زمینه آشناسازی فعالان گردشگری استان را با علم روز گردشگری مهیا کند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1